Härliga människor

Anna

Jag måste ju bara tacka alla härliga människor som varit hos mig och provat på Reiki och Kristallhealing. Det började med ”Skärgårdsfesten” på Kållandsö, Lidköping där ni fick komma att prova på Reiki gratis. Jag hade fullt upp i två hela dagar, underbart att så många har hört talas om det och vågade komma och prova.

Sen hade vi ”Må bra dagen” i Särnmarkshuset i Lidköping där jag, Maritas Strålande Energier och Sanna Elisabet representerade Reiki centrum Det var många som kom och provade, jätteroligt. Nu i söndags var jag på ”Lilla hälsomässan” i Skånings Åsakas bygdegård och det kom många som fick prova både Reiki och Kristallhealing även denna dag. Fantastiskt att det är så många som vill prova och funderar på den alternativa vården som många gånger hjälper där inget annat hjälper. Vill ni läsa mer om behandlingarna titta gärna in här på ”Behandlingar och priser” jag finns på Sockerbruket i Lidköping.

Har även haft kurs i Angelic Reiki där kursdeltagarna lärt sig att använda helande verktyg för att läka sin kropp och själ, lärt sig grunderna i helandet för att må bra eller få andlig vägledning. Kommer ny kurs i November, läs mer här

20171216_164204

 

 

Och nu på lördagden 6 och lördagen 20 oktober kör jag ”Workshop om livsenergi och andra spännande saker” Det är en lättsam kurs där deltagarna medverkar så mycket de vill, det är många woow och aha upplevelser. Vi har väldigt roligt samtidigt som vi lär oss att alla har sin energi och att den jobbar för oss, inom oss. Vi lär oss också hur man kan slappna av och låta kroppen få läka. Vill du veta mer om denna workshop kan du läsa här . Det går fortfarande bra att boka in en plats.

cropped-dsc_0098

Vill du ge dig själv gåvan att komma i balans eller anmäla dig till en workshop så hittar du mig på mail: maritasenergier@gmail.com, messenger eller tel: 073 5141220 och du kan boka tid genom att klicka HÄR Jag ger behandlingar med Reiki eller Kristallhealing, balanserar dina chakra med eller utan kristaller och gör energi korrigering. Alla behandlingar går att göra på distans, har du svårt för att ta dig till mig så kan jag komma till dig.

Strålande energier till er alla ❤

 

Lämna en kommentar