HELANDE PÅ DISTANS ONSDAG 3/5 KL: 20.00

Varmt Välkomna på live distans helande 🙌💖

Du behöver inga förkunskaper för att vara med på denna vägledda helande på distans 🙌💖 men för att vara med så behöver du vara medlem i gruppen ”Den helande cirkeln” Det som krävs av dig för att gå med i gruppen är att du läser igenom och godkänner reglerna i gruppen. Gå in på länken https://www.facebook.com/groups/306961427307939 så kommer du till gruppsidan. När du blivit medlem i gruppen skriver du i kommentarsfältet nedanför inlägget om du vill vara med på helandet. Du är välkommen att bjuda in andra som är intresserade.

Vi börjar med att öppna upp cirkeln och vårt utrymme genom och kalla in de fyra väderstrecken, elementen och Ärkeänglarna. Vi kallar också in Gaia som är moder jord, Himlen, stjärnorna, hela universum och till slut mitten av världen där vi alla är i villkorslös kärlek.

Vi hjälps åt att sprida energierna, tänk er att vi sitter i en stor cirkel och håller varandras händer. Och att ni tar emot energierna med vänster hand och skickar vidare med höger hand. Vi blir en gemensam kraft som vi använder oss av för att hela oss själva och andra, vi håller på mellan: 20 – 30 min.

När vi kommer till delen av helandet där vi kallar in de mest perfekta änglarna, jorden och universum, så har ni möjlighet att ta med någon annan som behöver hjälp, detta gör ni genom att tänka på hen, det kan vara en person, djur eller en händelse mm. Ni kanske vill skicka helande till moder jord 🌏 Helandet går till dig själv även om ni ber att någon annan ska ta emot.

Allt helande som vi skickar till någon annan som inte blivit tillfrågad så skickar vi det till deras högre jag så det kan ta emot helandet när de passar dom bäst till exempel när de sover. Allt som sker under helandet sker för allas högsta och bästa.

Varmt välkomna!

STRÅLANDE LJUS OCH VÄRME TILL ER ALLA

Mina behandlingar kan du läsa mer om här Det finns lite olika att välja på, är du osäker på vad du ska välja? Alla behandlingarna (förutom massagen) går att boka på distans. Boka in din tid så löser vi det när du kommer eller så hör du av dig.

Är du intresserad av att vara med i gruppen Den helande cirkeln så är du välkommen, glöm inte att godkänna reglerna när du vill gå med.  https://www.facebook.com/groups/306961427307939

Vill du ha ett budskap eller att jag lägger en stjärna med Tarot? Läs mer på Tarotläggningar

Vill du lära dig Reiki själv och gå en underbar kurs där du får tillgång till verktyg som du kan använda till dig själv och din familj. Läs mer här

Är du intresserad av en workshop som ger dig insikt i vad livsenergin är och hur kristaller fungerar, pendlar och tarot kort? Boka en kurs och du får med dig verktyg som kan hjälpa dig i din vardag. Läs mer om workshopen här

Helande stenar, kristaller och smycken. Du kan boka in en tid  utan kostnad för att komma till mig och titta på Stenar och Kristaller / Boka tid Stenar och Kristaller 30 min  Ta gärna med dig en kompis. Titta runt i lugn och ro och har du frågor så svarar jag på det jag kan. Det är inget krav på att du köper något utan kom och titta, känn och få lite information, ta den tid du behöver för att hitta den magiska kristallen eller det kraftfulla smycket som just du behöver.

Du kan alltid nå mig på mail: maritasenergier@gmail.com  eller på messenger. Ringa går bra, det är inte säkert att jag kan svara men lämna då ett meddelande så hör jag av mig så fort jag kan tel: 0735 141220 och vill du boka tid direkt så klicka HÄR 
Kom ihåg att alla behandlingar går att göra på distans.

https://www.facebook.com/Kristallsten https://www.facebook.com/MaritasStralandeEnergier/

 https://www.facebook.com/MaritasStralandeEnergier/

VILL DU PRENUMERERA

VILL DU SKICKA ETT MEDDELANDE ELLER DELA MED DIG AV NÅGOT

Lämna en kommentar